Fitness24seven har ett bedrövligt sätt att hantera, vårda och kommunicera med sina kunder. Jag orkar inte återge min historia och erfarenhet av dem men det är ett bedrövligt företag som jag inte kan rekommendera någon att ha att göra med.
Jag tecknade ett årskort med Fitness 24 Seven 2010-10-07 som gällde till 2011-10-06. Tre veckor innan avtalet löpte ut så fick jag ett påminnelse SMS där det stod: "Vi vill uppmärksamma Er på att Erat träningskort löper ut inom en månad. Välkommen in till oss och förnya avtalet från 99kr/månad. www.fitness24seven.com" Detta SMS fick iaf mig att tro att gör jag ingenting så löper avtalet ut. Men så var det inte, utan några månader senare så såg jag att 199:- fortfarande drogs via autogiro, trots att träningskortet löpt ut och att jag inte förnyat avtalet. Plockade då fram avtalet och läste det finstilta och där stod det att "Månadbetalningsavtal löper tillsvidare även efter den första obligatoriska tolvmånadersperioden om inte medlemmen säger upp avtalet.". Hur kan de skicka ut ett SMS som säger att mitt träningskort löper ut snart och att jag är välkommen in att förnya om det inte är så? Snacka om vilseledande SMS. I morgon är det vardag igen och då skall jag kontakta dem och fråga vad de håller på med och kräva pengar tillbaka. Kan tillägga att jag inte tränat på fitness 24 seven en enda gång under min avtalstid.
Helt otroligt... men jag fick tillbaka alla mina pengar efter att jag först gått ner till gymmet och berättat vad som hänt. Där hänvisade de mig att kontakta huvudkontoret via mejl, då personalen på gymmet inte har några befogenheter att betala tillbaka några pengar.
Efter ett avslutat träningspass på fitness24sevens anläggning vid Fridhelmsplan ville jag köpa en proteindrink. Den drink jag ville ha fanns inte i kylen vid receptionen så jag vart hänvisad till automaten. Jag betalade med mitt Visa-kort och knappade in siffran som motsvarade mitt val. Till min förvåning damp fel produkt ned. Jag påtalade detta för receptionisten varpå jag barskt fick till svar att hon inte hade med automaten att göra och att hon därför inte kunde hjälpa mig. Efter att förgäves ha sökt kontaktuppgifter på automaten sökte jag ånyo upp receptionisten och bad om hjälp. Jag frågade henne om jag inte kunde byta ut varan mot en likvärdig drink i kylen men fick till svar att det inte skulle gå det var olika kassor vilket skulle ställa till problem för henne. Jag förstod problemet men talade om att jag hade bråttom och ville få reklamationen löst snarast varpå hon bad mig vänta i fem minuter medan hon skulle undersöka saken. Jag satte mig ner för att vänta och efter en längre tid dyker receptionisten upp men passerar förbi mig utan ett ord. Ytterligare en stund senare kommer hon ut med en kortlåda och börjar språka med en annan gäst. Jag försöker påkalla hennes uppmärksamhet men hon ignorerar mig totalt. Sedan försvinner hon iväg igen. Vid det här laget tappade jag tålamodet och gick fram till kylen öppnade dörren och bytte på eget bevåg ut varan. Nu kom receptionisten springande till utgången och hade all tid att prata. Jag informerade henne då om att jag hade bytt ut min produkt mot en likvärdig då jag inte hade tid att vänta längre och var trött på att bli ignorerad och otrevligt bemött.
Fick idag ett brev från bevakningstjänst där jag meddelas att mitt medlemskap blivigt avstängt under en månad. Mailade dem för att få en förklaring och hade förväntat mig en ursäkt för den otrevliga behandlingen. Fick inget svar så jag ringde deras jourtelefon (enda nummret dom svarar på)efter en vecka. Fick då till svar att avstängningen kvarstår. Har sagt upp mitt medlemskap och kommer aldrig att träna hos dessa skojare igen.
Det finns sjuka personel i Dalaplan MALMÖ så de tror att man ska lyda deras order ävem om de använder våld Eftersom jag reagerade sådan blev jag avstäng under min zumba pass nör jag skulle gå ut min kort funkade inte.De hade avstäng mig på plats.jag kunde inte gå ut från lokalen..jag kallar den för frihetsberövad deras behandling var så illa att jag kan inte glömma jag tror inte att de skäms Hur man kan behandla varandra 2019 som sten älders människa? ju det är möjligt i 24 seven med en gorilla
Jag har en mailkonversation som kanske kan vara intressant. Var kan jag mejla den?
SvaraRaderahayabusa_martin@hotmail.com
Fitness24seven har ett bedrövligt sätt att hantera, vårda och kommunicera med sina kunder. Jag orkar inte återge min historia och erfarenhet av dem men det är ett bedrövligt företag som jag inte kan rekommendera någon att ha att göra med.
SvaraRaderaJag tecknade ett årskort med Fitness 24 Seven 2010-10-07 som gällde till 2011-10-06. Tre veckor innan avtalet löpte ut så fick jag ett påminnelse SMS där det stod:
SvaraRadera"Vi vill uppmärksamma Er på att Erat träningskort löper ut inom en månad. Välkommen in till oss och förnya avtalet från 99kr/månad. www.fitness24seven.com"
Detta SMS fick iaf mig att tro att gör jag ingenting så löper avtalet ut. Men så var det inte, utan några månader senare så såg jag att 199:- fortfarande drogs via autogiro, trots att träningskortet löpt ut och att jag inte förnyat avtalet. Plockade då fram avtalet och läste det finstilta och där stod det att "Månadbetalningsavtal löper tillsvidare även efter den första obligatoriska tolvmånadersperioden om inte medlemmen säger upp avtalet.". Hur kan de skicka ut ett SMS som säger att mitt träningskort löper ut snart och att jag är välkommen in att förnya om det inte är så? Snacka om vilseledande SMS. I morgon är det vardag igen och då skall jag kontakta dem och fråga vad de håller på med och kräva pengar tillbaka. Kan tillägga att jag inte tränat på fitness 24 seven en enda gång under min avtalstid.
/// Per
Helt otroligt... men jag fick tillbaka alla mina pengar efter att jag först gått ner till gymmet och berättat vad som hänt. Där hänvisade de mig att kontakta huvudkontoret via mejl, då personalen på gymmet inte har några befogenheter att betala tillbaka några pengar.
SvaraRadera/// Per
Efter ett avslutat träningspass på fitness24sevens anläggning vid Fridhelmsplan ville jag köpa en proteindrink.
SvaraRaderaDen drink jag ville ha fanns inte i kylen vid receptionen så jag vart hänvisad till automaten.
Jag betalade med mitt Visa-kort och knappade in siffran som motsvarade mitt val. Till min förvåning damp fel produkt ned. Jag påtalade detta för receptionisten varpå jag barskt fick till svar att hon inte hade med automaten att göra och att hon därför inte kunde hjälpa mig. Efter att förgäves ha sökt kontaktuppgifter på automaten sökte jag ånyo upp receptionisten och bad om hjälp. Jag frågade henne om jag inte kunde byta ut varan mot en likvärdig drink i kylen men fick till svar att det inte skulle gå det var olika kassor vilket skulle ställa till problem för henne. Jag förstod problemet men talade om att jag hade bråttom och ville få reklamationen löst snarast varpå hon bad mig vänta i fem minuter medan hon skulle undersöka saken. Jag satte mig ner för att vänta och efter en längre tid dyker receptionisten upp men passerar förbi mig utan ett ord.
Ytterligare en stund senare kommer hon ut med en kortlåda och börjar språka med en annan gäst. Jag försöker påkalla hennes uppmärksamhet men hon ignorerar mig totalt. Sedan försvinner hon iväg igen. Vid det här laget tappade jag tålamodet och gick fram till kylen öppnade dörren och bytte på eget bevåg ut varan.
Nu kom receptionisten springande till utgången och hade all tid att prata.
Jag informerade henne då om att jag hade bytt ut min produkt mot en likvärdig då jag inte hade tid att vänta längre och var trött på att bli ignorerad och otrevligt bemött.
Fick idag ett brev från bevakningstjänst där jag meddelas att mitt medlemskap blivigt avstängt under en månad.
Mailade dem för att få en förklaring och hade förväntat mig en ursäkt för den otrevliga behandlingen. Fick inget svar så jag ringde deras jourtelefon (enda nummret dom svarar på)efter en vecka. Fick då till svar att avstängningen kvarstår.
Har sagt upp mitt medlemskap och kommer aldrig att träna hos dessa skojare igen.
De går ut med "ingen bindningstid " men de har 2 månadrs uppsägningstid . vilka idioter
SvaraRaderaDet finns sjuka personel i Dalaplan MALMÖ så de tror att man ska lyda deras order ävem om de använder våld
SvaraRaderaEftersom jag reagerade sådan blev jag avstäng under min zumba pass
nör jag skulle gå ut min kort funkade inte.De hade avstäng mig på plats.jag kunde inte gå ut från lokalen..jag kallar den
för frihetsberövad
deras behandling var så illa att jag kan inte glömma
jag tror inte att de skäms
Hur man kan behandla varandra 2019 som sten älders människa?
ju det är möjligt i 24 seven med en gorilla